دو فروند زیردریایی سبك كلاس غدیر به توان نیروی دریایی ارتش افزوده شد
نوشته شده توسط : abbuse

امیر دریادار' حبیب الله سیاری' پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار حوزه دفاعی ایرنا ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر افزود: این زیردریایی ها همزمان با ایام الله دهه فجر و سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به آب انداخته و به توان نیروی دریایی ارتش افزوده شده است.

وی اظهارداشت: پیش از این نیز در جریان رزمایش بزرگ دریایی ولایت 90 كه در شرق تنگه هرمز، دریای عمان، خلیج عدن و شمال اقیانوس هند برگزار شد، دو فروند از این نوع زیردریایی ها به توان نیروی دریایی افزوده شده بود كه با موفقیت ماموریت های محوله را انجام می دهد.

تمام بخشهای این زیردریایی از جمله بدنه، تجهیزات راداری و سامانه‌های پیشرفته دفاعی آن توسط متخصصان دفاعی كشورمان و به كمك وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طراحی و ساخته شده است.

زیردریایی كلاس غدیر توان حراست، دفاع و مراقبت نیروهای مسلح در زیر آب را افزایش داده است.

توانائی‌های بالا و قدرت مانور بسیار خوب زیردریایی‌های كلاس غدیر متناسب با شرایط جغرافیایی و آبهای كشور است.

*** ساخت ناوشكن جماران 2 در دست اجرا است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به توانمندی این نیرو در ساخت ناوشكن جمهوری اسلامی ایران 'جماران' یاد آور شد: ساخت ناوشكن ' جماران 2' نیز در دست اجرا است.

سیاری با بیان این كه این ناوشكن در مقایسه با ناوشكن جماران از توانمندی های بالاتری برخوردار است، خاطرنشان كرد: سامانه های بكار گرفته در این ناوشكن از جمله سامانه های راداری و سایر تجهیزات آن همگی توسط متخصصان ایرانی طراحی و ساخته شده است.

وی اضافه كرد: روند طراحی و ساخت انواع تجهیزات در نیروی دریایی ارتش همانند سایر نیروها براساس نیاز روز این نیروها اجرا می شود.

سیام**1478**1572





:: برچسب‌ها: نیویورک شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: